Pomaluj swój świat!

sierpnia 11, 2017


Każdy z nas chce być szczęśliwy  Chcemy jak najwięcej się uśmiechać, mieć jak najmniej zmartwień. Pragniemy patrzeć pozytywnie na świat. Nie przejmować się błahostkami, nie denerwować, stresować. Chcemy żyć z uśmiechem na ustach. Budzić się z dobra energia, zasypiać spełnionym...
To jest możliwe. Mimo że nie zawsze jest idealnie to tak może być. Wystarczy zawsze widzieć pozytywną stronę danej sytuacji.
Kiedyś było we mnie trochę więcej optymizmu, ale powoli do tego wracam;) Wiem, że wszystko zależy ode mnie i nawet jeśli los czy ludzie rzucają mi kłody pod nogi, to ode mnie zależy czy dam się m pokonać. Dlatego zawsze chcę być niezależna i działać po swojemu. Wam też życzę takiej zdrowej niezależności i władania nad samym sobą. A przede wszystkim ciągłego uśmiechu na twarzy i w serduchu!

hiszpanka - TUTAJ | szorty - TUTAJ  | baleriny - TUTAJ | zegarek - TUTAJ  | plecak - TUTAJ | okulary - sammydress | naszyjnik - korallo


hiszpanka - TUTAJ | szorty - TUTAJ  | baleriny - TUTAJ | zegarek - TUTAJ  | plecak - TUTAJ | okulary - sammydress | naszyjnik - korallo

Do powyższych słów zainspirowała mnie lokalizacja dzisiejszych zdjęć. Byłyśmy na pięknej wyspie Burano. To jedno z wielu cudownych miejsc, które miałyśmy okazję zobaczyć podczas naszego wyjazdu do Włoch! Już wam uchyliłam rąbka tajemnicy, gdzie byłam, a o reszcie wydarzeń z wyjazdu dowiecie się w kolejnych wpisach!
Na Burano wszystkie domki są kolorowe. Mieszkańcy mają obowiązki je odmalowywać co pół roku przez zarządzony przez radę kolor. Zwyczaj pochodzi z dawnych lat, kiedy mężowie wracający do domu musieli wiedzieć, do którego płynąć. Kolorowe budynki pozwalały im odnaleźć właściwy dom, nawet przez mgłę czy bycie w stanie nieważkości.
Burano budzi we mnie pozytywne emocje. Widząc z daleka wyspę czułam zainteresowanie. Gdy wysiadłam i zobaczyłam te cudowne budynki - to oniemiałam z wrażenia. Żywe barwy wprawiają mnie w wesoły nastrój. Czułam duży spokój, radość, dobrą energię. To był piękny dzień! Pełen barw i słońca:)

Co do stylizacji - dziś iście letnia propozycja. Na sobie mam uroczą hiszpankę w kratę. Do tego białe przewiewne i lekkie spodenki z paskiem. Na nogach widzicie welurowe baleriny, które są bardzo wygodne. Swoje rzeczy zmieściłam w plecaczku w kwiatki. Można go nosić jako torebkę bądź plecak. Oczywiście nie mogło zabraknąć okularów przeciwsłonecznych. A na ręce zegarek z motywem marmuru - ostatnio ciągle noszę zegarki - to przez pracę i tak mi zostało nawet na urlopie.


A wkrótce na blogu taka stylizacja :)
Post udostępniony przez Natalia (@natalovvka)

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Ale ślicznie! Kolorowo tam *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna dziewczyna w cudnym i kolorowym miejscu Alęz tam slicznie
    czekam na Twoja fotorelacje z całego wyjazdu - musi być piekna patrząc na Burano ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bluzka i cudowna okolica do zdjęć!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  4. ale urokliwe miejsce :D Pięknie wyglądasz na tle tych uiliczek :DUwielbiam takie kolorowe miejsca :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Love your outfit!
    Eszter
    www.shineonsilver.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne dodatki, zdecydowanie podkręciły całą stylizację

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny look! :) Zdjęcia świetne i takie kolorowe❤️
    Mój blog: thewiktoriablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też staram się pozytywniej patrzeć na świat i wszystko dookoła!:D
    Cudownie wyglądasz! Ładna stylizacja!♡
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz! Z dobrą energią budze się podczas wyjazdów. Uwielbiam podróże, to one wprawiają mnie w dobry nastrój. Jednak ja staram się być realistką, bo optymiści często się rozczarowują. Ale warto cieszyć się chwilą.

    OdpowiedzUsuń
  10. wow jaka genialna stylizacja !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. WYglądasz cudownie w przepięknej scenerii :* Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kratę, świetna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie wyglądasz! :)
    Słodki plecaczek.
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do wspólnej obserwacji.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie! Bardzo ładne zdjęcia:) No i to piękne Burano w tle! Bardzo żałuję, że nie udało nam się tam dotrzeć podczas naszej włoskiej wyprawy... :( Piękne miejsce!

    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia i niesamowite wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia, a sceneria niesamowita! Uwielbiam takie klimaty <3
    >>mój blog<<

    OdpowiedzUsuń
  17. Dokładnie, życie trzeba brać w swoje ręce- grunt, to pozytywne nastawienie !

    świetne baleriny i przepiękna bluzka- ajććć uwielbiam te wszystkie hiszpańskie dekolty <3

    a uliczki mega klimatyczne <3

    OdpowiedzUsuń
  18. O.m.g.! so cute model you are babe.! looking so elegant love your blog
    Regards
    Somethingoff.com

    OdpowiedzUsuń
  19. mam ten sam zegarek :) mój ulubiony!

    OdpowiedzUsuń